Välkommen hit till min blogg



lördag 13 april 2013

Utlottning..

Jag har förmånen att ha fått ett antal biljetter till Nolia trädgårdsmässa i år som jag tänkt lotta ut . Mässan är den 26-28 april 2013 i Umeå. Det enda du behöver göra är att lämna en kommentar här nere för att ha chans att vinna och det finns 3 vinster, man kan som anonym också lämna kommentarer. Du vinner 2 biljetter, så att du kan överraska någon med att bjuda han/hon dit.



På mässan i år så kommer bland annat Ulf Nordfjell, Gunnel Carlsson och Mariana Mattson nybliven pennvinnare och en Norrlandsambassadör för odling i norr.

Sen kommer det ett antal andra utställare och det kommer att finnas lite inspirations trädgårdar…
Här kan du läsa mer om mässan http://www.nolia.se/tradgard/massfakta/

För att delta behöver du bara:
Skriva en kommentar = 1 lott
Länkar till min blogg= 2 lotter

Länka gärna med denna bild


Vill du bli följare på min blogg är du välkommen, men det inget krav för att delta. (Du som inte har en blogg kan delta ändå men lämna gärna er email adress så jag kan nå er..Byt ut @ mot et.)

Vinnaren presentera söndagen 21 april så jag hinner skicka biljetterna till er innan mässan börjar.LYCKA TILL!!!

Ha det gott!!




11 kommentarer:

  1. Hejsan

    Självklart vill jag vara med och tävla om biljetter till Trädgårdsmässan i Umeå :-)
    Jag har ingen blogg, så det blir en lott för mig ;-) Hoppas på tur :-)

    Vänliga hälsningar

    Yvonne Ådén

    min mailadress är: holmgren9@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Jag ska dit så det vore kul om jag vann! Har länkat med bilden. (2 Lotter)
    Ha en jättefin söndag!
    Ulrika

    SvaraRadera
  3. Att gå på trädgårdsmässa är så härligt! man får inspiration, kunskap, nya växter och en massa glädje! När snön ligger så kompakt som här behöver man lite hopp och det hoppas jag få där. Länkat bilden!
    Kristina Grubbström

    SvaraRadera
  4. Hej!
    jag brukar följa din blogg. det är så härligt. Hoppas jag vinner en lott.
    Gun-Britt Moberg
    gunbritt.moberg@spray.se

    SvaraRadera
  5. Så roligt med mässa.
    Vi skall också dit.


    Ha det gott

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Vill jättegärna ha chansen att vinna biljetter. Länge sedan jag var till Umeå på trädgårdsmässa.
    Soliga hälsningar
    Margareta Löfgren

    SvaraRadera
  7. Heisann!

    Det hadde vel vært lykke - å vinne billetter til hagemesse og gi dem bort til en venninne som bor delvis i Umeå!
    Vi har kjent hverandre siden vi var 14! Nå bor vi langt fra hverandre, men skal treffes til sommeren etter alle disse årene som har gått fra vi var 17!
    Krysser fingrene for at lena får seg en overraskels ;:OD)
    Jeg lenker også, dobbel vinnersjanse!

    SvaraRadera
  8. Hej! Självklart vill jag vara med och tävla! Här ligger snön djup än så lite inspiration vore inte helt fel :-)

    Jag är blogglös så det blir en lott till mig ;-) min mailadress är: todiloo_ewa@hotmail.com

    Med vänlig hälsning, Ewa Westermark

    SvaraRadera
  9. Solen på Ollbacken
    Halloj i vårslasket! Vill jättegärna vinna en biljett till trädgårdsmässan!Härligt med trädgårdsmässor, startar så mycket känslor och ideer.....som om man inte hade nog av detta redan...hihi. Men man kan aldrig få förmycket av det goda!
    Sköt om dig!
    Monica

    SvaraRadera
  10. Men så spännande!!! Själklart vill jag vara med och tävla :) Lite inspiration är precis vad jag behöver som är NÄSTAN helt ny i trädgårdssvängen :)
    Jag länkar till dig från min blogg och hoppas på god tur:)

    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  11. Skulle vara kul att få fara. Skulle då bli premiär inom detta område.

    SvaraRadera

Till alla som skriver i min blogg. Tack för din kommentar, den värmer!

Om du inte har en egen blogg eller en g-mailadress, klicka i Anonym så kan du skriva en rad ändå.
Berit