Välkommen hit till min blogg



lördag 28 augusti 2010

Skogspromenad

Idag har jag varit på en skön skogspromenad, som behövas efter all hämtning av grus och sten till min "skogsrabatt". Jag tycker om att vara i skogen på hösten dels för att det inte är några mygg då och så är det ju så skön terräng att gå i.

Idag har jag varit på Fåröns fritidsområde och gått..den har en underbar natur.






Leve gillade inte alltid att jag skulle stanna och ta kort...snälla matte kan vi inte gå..hon fick vara kopplad hela promenadturen idag vilket hon inte brukar vara, men just här är det ganska många som promenerar och alla gillar inte hundar.


En bukett jag plockade in igår...finns det nått mer som väcker barndoms minnen som ringblommor och blåklint?

Ha det gott!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Till alla som skriver i min blogg. Tack för din kommentar, den värmer!

Om du inte har en egen blogg eller en g-mailadress, klicka i Anonym så kan du skriva en rad ändå.
Berit