Välkommen hit till min blogg



lördag 8 mars 2014

VINNARE BLEV


Äntligen, äntligen blev denna sega utlottning klar, man ska nog kolla datum noga innan man skickar iväg inlägg, vilket jag inte gjorde, skrev en hel månad fel.

Men det passar väl bra så här på Kvinnodagen att fira den med en vinnare. En kompis till mig agerade lottdragare..


LIVET PÅ SOLSIDAN vann denna utlottning!!


Grattis till dig, maila din adress (Berit.joh at telia.com byt ut at mot @) så jag kan skicka presentkortet till dig!  
Sen vill jag tacka all som ville vara med på denna utlottning, så kul att så många vill det. 

Ha det gott!!

5 kommentarer:

  1. Stort grattis till lyckliga vinnaren och tack för en rolig utlottning som räckte länge! Bara roligt ;-)
    Skön söndag på dig!

    SvaraRadera
  2. Grattis till vinnaren :) Ha det gott/Monne

    SvaraRadera
  3. Grattis till den lyckliga! /Anja

    SvaraRadera
  4. Jamen. Det är ju jag. Hipp, hipp, hurra vilken tur jag har!

    Och vet du? Jag trodde plantskolan låg i dina trakter, men när jag kollade hemsidan ligger den ju nästgårds (iaf i norrlandsmått mätt). Bara 6 mil härifrån. Utflyktsdags snart med andra ord :)

    Kram Tamara

    SvaraRadera

Till alla som skriver i min blogg. Tack för din kommentar, den värmer!

Om du inte har en egen blogg eller en g-mailadress, klicka i Anonym så kan du skriva en rad ändå.
Berit