Välkommen hit till min blogg



tisdag 26 februari 2013

Vår i luften


Idag har jag sett första videkissen för i år, tyvärr ett dåligt kort. Men oj så hoppfullt det är då de börjar visa sig.


Vi har haft några kanonfina dagar nu med några grader varmt, snön har rasat från taket så det både dånar och skakar om huset. Sömnen har varit påverkad men nu är taket rent från snö och vårkänslorna har börjat .
Jag och Leve tillbringar mycket tid nu på isen där jag får en fin promenad och leve kan få springa fritt, underbart tycker både hon och jag.



Ha det gott och njut av din dag!!

6 kommentarer:

  1. Det er gledelig med alle tegn på vår :-)

    SvaraRadera
  2. ja nu är det underbart ute
    men mindre roligt att vara inne och höra på snickarnas bunkande i väggen
    ha det så bra
    maggan

    SvaraRadera
  3. Ja nu är det underbart ute, här har det varit strålande solsken sedan i lördags och det känns i luften att det är vår på gång;) Ha det gott/Monne

    SvaraRadera
  4. Ja, det gælder bare om at komme ud når der er den mindste smule forår i luften!

    SvaraRadera
  5. Härligt med både sol och promenad....mys för lilla vovvsingen med andra ord och för matte med förstår jag.....

    SvaraRadera
  6. Så glad jag blir för din skull att snön försvinner så fort! Jag väntar än på det stora raset från taket...överhänget kanar allt längre och längre ner :/

    SvaraRadera

Till alla som skriver i min blogg. Tack för din kommentar, den värmer!

Om du inte har en egen blogg eller en g-mailadress, klicka i Anonym så kan du skriva en rad ändå.
Berit