Välkommen hit till min blogg



fredag 2 april 2010

Dripp, dropp, dripp, dropp…I löve it

Nu äntligen kom även våren till oss, och den kom lagom till påsk. Så nu har vi takdropp, slaskiga vägar och snön har sjunkit någon decimeter på 3 dagar…Yes!!!!!!

kolla nu far snön från taket...

Idag har jag suttit på trappen och druckit första kaffet ute för i år, är det fint väder imorgon blir det isen och pimpelfiske hela dagen.och förhoppningvis så blir ansiktet brunt men kanske rött


Idag kom mina fina påskkärringar på besök både prinsen och prinsessan.

visst är dom fina dom mina?



en fin påsk önska jag alla

6 kommentarer:

  1. Åh så härligt att våren kom till dig lagom till Påsk:) Dina små påskkärringar ser väldigt goa ut, här har inte varit några ännu. Vissa år kommer det flera stycken från sommarstugeområdet som ligger nära oss och vissa år kommer det inte en enda. Ha en fortsatt trevlig helg/Monne

    SvaraRadera
  2. Vad härligt att du har fått takdropp! Hoppas att snön smälter en massa hos dig! Underbart påskkärringbesök! Ha en fortsatt skön Glad Påsk! / Irene

    SvaraRadera
  3. Stämningsfullt! Och söt påskkärring o gubbe. Tycker lite synd om dig att du fortfarande har snö. Det är konstigt när den har försvunnit nu, man tror knappt det är sant. Glad Påsk!

    SvaraRadera
  4. Hoppas på en the drickar dag ute i morgon//Britt

    SvaraRadera
  5. Härligt ,och mer kaffe lär det ju bli:)
    Siv

    SvaraRadera
  6. jaaa vi har mycket snö kvar och det är inte kul men nu har vi ju fått vårat fina vårväder så vi klagar inte...och visst kommer det att bli många koppar kaffe på den bron , men ingen rök:)

    SvaraRadera

Till alla som skriver i min blogg. Tack för din kommentar, den värmer!

Om du inte har en egen blogg eller en g-mailadress, klicka i Anonym så kan du skriva en rad ändå.
Berit