Välkommen hit till min blogg



tisdag 19 oktober 2010

Dom sista entuiasterna...

Fortfarande så blommar det i min trädgård,helt fantastiskt , eftersom vi både haft snö och frost.Snön är ju borta nu, tack och lov. Det vore bra om jorden fick frysa innan snön kommer.Växterna klarar sig bättre då.

En höstaster som står i blom
En ros från Easy Elegance® som heter 'Yellow Submarine' den blir vitare och vitare ju mer den blommar. Blir mellan 60-100 cm.
Annars så håller jag ju på att renovera lite i min hall.Igår blev trappens vagnstycke äntligen klart målat, sen har jag målat runt det också.Den var furufärg under och jag ville ha den vit så att det skulle bli ljusare i hallen. Tapterna beställdes igår så nu är det nära:)

Ha det gott!

5 kommentarer:

  1. Visst är det härligt med en del blommor .De bara forsätter fast vädrets makter gör vad den kan för att ta död på dom.Du kommer nog att få jättefint i din trappa och hall .

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar gul ros! För att inte tala om den fina trappan! Din hall kommer att bli fantastisk:)

    SvaraRadera
  3. Visst är de där allra sista blommorna på säsongen ljuvliga. Jag värdesätter ofta dem extra mycket.

    Ha det bra, Kerstin

    SvaraRadera
  4. Vi har också en del blommor som envist hänger sig kvar:)) Snacka om att vara härdiga. Din hall kommer att bli supersnygg, helt i min smak:) Tänk vad lite färg och arbete kan göra underverk. Fast arbetet är förstås inte gjort i en handvändning:) Ha det gott/Monne

    SvaraRadera
  5. Dags att lägga ut lite julpyssel kanske? ;)

    SvaraRadera

Till alla som skriver i min blogg. Tack för din kommentar, den värmer!

Om du inte har en egen blogg eller en g-mailadress, klicka i Anonym så kan du skriva en rad ändå.
Berit