Välkommen hit till min blogg



torsdag 12 april 2012

Jag vann!!!!!!!!!!!!

Jag har haft turen på min sida och vunnit ett fint paket av växter från Horto Green AB på Face book.Och tack till dig Camilla som gjorde mig uppmärksam på att jag vunnit här på min blogg, missat det helt.
Så himla kul att få nya växter alldeles gratis, och det blir ett fint plåster på såret för att jag inte kan åka ner till trädgårdsmässan i Stockholm.
Detta har jag vunnit:
VINN VÄXTPAKET MED FÄRGSPRAKANDE BLADVERK! Gilla oss och dela denna bild på den nya Alunrot 'Berry Smoothy' , så är du med i utlottningen av paket med tre läckra Alunrot, två Kaukasisk förgätmigej 'Jack Frost' samt den nya Smällspirean 'Little Devil' (värde 490 kr)! Leverans hem till vinnaren. Vinnaren presenteras på lördag fr kl 16. Lycka till och en riktigt Glad Påsk! önskar Anette på www.hortogreen.com



Ha så gott!!



17 kommentarer:

  1. Grattis Berit! Tänk vad passande nu när du känner dig lite hängig och missar mässan. Ha en bra dag. Alunrot är himla fint. Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Grattis ! Grattis...Vad kul!

    kram

    SvaraRadera
  3. Grattis! Du får läsa om mässan i Bloglandia i stället, skulle jag tro! Nästan lika bra som att vara på plats.

    Ha det gott!
    /Ruben

    SvaraRadera
  4. Härligt Berit.
    Så kul att du vann.
    Och riktigt fina växter också.

    Som ett plåster på såret:o)

    Grattis till dig.

    Ha det gott och krya på dig.
    Gunilla

    SvaraRadera
  5. Grattis!Vad kul gratis är trevligt :-D
    Synd att du missar mässan i år.Men det är ju rätt jobbigt att gå där så...Tur det blir fler mässor :-)
    KRAM o god bättring!

    SvaraRadera
  6. Grattis!

    Alunroten var jättefin!

    Ha det gott!
    Daniel

    SvaraRadera
  7. Grattis Berit! Vilket fint plåster på såren du får! Jag kommer inte till mässan i år, men jag var ju på Rum och Trädgård i Kista i alla fall!
    Krya på dig och ha det gott!
    Christina

    SvaraRadera
  8. Gratulerar till vinsten!!Den var ju en riktig kanonsnygging!

    SvaraRadera
  9. Stort grattis till vinsten! Jag hade givetvis velat vinna själv, men det är roligt att det är någon man "känner" i alla fall. :)

    SvaraRadera
  10. Grattis! Vad roligt att du vann!
    Ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  11. Grattis, grattis Berit! Alltid roligt att vinna!/Anja

    SvaraRadera
  12. Grattis till vinsten, vad roligt!
    Ha det bäst!
    Kram Hélena

    SvaraRadera
  13. GRATTIS GRATTIS
    ha det så bra
    maggan

    SvaraRadera
  14. Stort grattis till den fina vinsten! Kul att du vann, det ser ut att vara jättefina växter!
    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera
  15. Gratulerar till vinsten! Vilken vacker alunrot, den vill jag också ha...
    / maria

    SvaraRadera
  16. Grattis till så fin vinst! Den där alunroten är ju verkligen läcker! Den skulle jag gärna köpa om jag stöter på den.

    SvaraRadera
  17. Men hurraaa Berit! Grattis, vad roligt!

    SvaraRadera

Till alla som skriver i min blogg. Tack för din kommentar, den värmer!

Om du inte har en egen blogg eller en g-mailadress, klicka i Anonym så kan du skriva en rad ändå.
Berit