Välkommen hit till min blogg



söndag 31 januari 2010

Vägen till där jag är i dag.. del 2

Nu har dom nya rabatterna och uteplats börjat ta form. Jag gjorde först klart den långa rabatten mot gångvägen klar för i den skulle ju nästan alla mina perenner från ängen bo och det var akutast eftersom jag hade helt öppet mot gångvägen, visst hade traktorn skottat bort det mest
av gräsmattan men designen och handgräva fick jag göra själv. Denna rabatt är säkert bortåt 20 meter lång så det tog ett tag att göra det…jag har ju tur att ha min trädgård på gammal odlingsmark så jorden är ganska bra…
här har jag gjort den klar..utan plantor


och så lite plantor,buskar och träd och lite rost:)



sen då denna var klar började jag med uteplatsen...

1 kommentar:

  1. Sååå fint, jag kanske tar den där fikan i alla fall. Tänk att jag är också kär i jox o rost . Vad fint du gjort...

    SvaraRadera

Till alla som skriver i min blogg. Tack för din kommentar, den värmer!

Om du inte har en egen blogg eller en g-mailadress, klicka i Anonym så kan du skriva en rad ändå.
Berit