Välkommen hit till min blogg



onsdag 7 april 2010

Stockholm nästa och MÄSSAN!!

Nu är allt klart för några dagar i Stockholm.
Plantorna är omskolade dom som går, min dotter ska vattna.

så ser det ut i sovrummet

i ena delen av vardagsrummet ser det ut så här

i andra delen ser det ut så här. Jag har kallställt på övervåning dit dom ska, tills jag öppnar växtis, men jag vågar inte sätta dit om än.


Leve ska få vara hos en kompis (egentligen ägaren av hon) och väskan är snart packad så nu kommer jag..SE UPP!!
Jag har längtat och längtat och nu äntligen så bär det av , ikväll går planet och imorgon kommer jag att få gå på mässan och bli inspirerad, ja, ja liite inköp kan det också bli.
Sen så kommer jag ju att bo hos en gammal  kompis så det kommer att bli mycket surr, och ska ju även åka till en annan av mina kompisar så det kommer att bli hur kul som helst.
Ska jag ju fara på min första forummiddag och få se Kenneths Nilssons kolonilott .Vojne,vojne vad kul det kommer att bli att få träffa många av mina trädgårdskompisar i verklighet också.

8 kommentarer:

  1. Vad härligt det ser ut med dina sådder!! Tur att jag inte är ensam om att vara som så-tokig :)
    Kul med mässan! Jag ska dit på lördag...längtar! Ha det bra nu! / Irene

    SvaraRadera
  2. Helt otroligt vad växter du har:)) Ha det nu så jätteroligt i Stockholm och gör inget som inte jag skulle ha gjort:)) Kram Monne

    SvaraRadera
  3. Så snyggt du ordnat det för plantorna. Hos mig ser det rörigt ut.
    Mässa, uppladdningen har börjat. Bara en dag kvar att jobba...

    /Anette

    SvaraRadera
  4. Oj vilka konstellationer i vardagsrummet, men i en sån ordning! jag är grymt imponerad!
    Trevlig tur till mässan!

    SvaraRadera
  5. Det var inte lite krukor det :)
    Längtar efter att komma hem och se hur det ser ut hos mig. (Är i Sälen).
    Har inte riktigt vågat så alla varmgroende än, med tanke på att vi är borta 1½ vecka. Men när vi kommer hem, är det dax.

    Ha det riktigt underbart på mässan. Fynda mycket och ha roligt med alla härliga trädgårdsmänniskor!

    Kramar Mari

    SvaraRadera
  6. Hej

    Jättefint. Här kommer adressen till en hundblogg som kontrast - hundar gillar ju träd...balderoelliot.blogg.se

    SvaraRadera
  7. oj vilka mängder av växter, hoppas du får det trevligt i stor staden//Britt

    SvaraRadera
  8. jag har haft det strlande i storstan..och tyvärr så blir det så här då man är såtokig, så nu ska det tas i tu medmera frösådder som behöver skolas..tur jag har 2 till stoora lysrör

    SvaraRadera

Till alla som skriver i min blogg. Tack för din kommentar, den värmer!

Om du inte har en egen blogg eller en g-mailadress, klicka i Anonym så kan du skriva en rad ändå.
Berit