Välkommen hit till min blogg



fredag 30 april 2010

Lycka

Lycka för mig , en trädgårdsälskare , kan vara mycket…


En dubbel rosa blåsippa i knopp


att det har börjat gro i trädgården


allium victoralis tittar upp...det finns nog ingen tjäle för det går fort nu..


Ett paket med brevbäraren som innehåller snödroppar

tack ibs och ingmarie för era paket...
 


Ett besök i handelsträdgård

en fin soffa som jag inte skulle säga nej till


en fin korg...rostig!!


fågelbur och rostig..mmmm


några sköna grodor

 
Att kolla vad som grott och skola om i flera timmar


Allt detta har förgyllt min dag idag…


4 kommentarer:

  1. Förstår dig helt och hållet;) Vi bara är sådana vi trädgårdsnördar:)Ha en trevlig helg/Monne

    SvaraRadera
  2. Vi njuter av precis samma åkomma! Och inte är det svårt att tillfredsställa oss heller - eller hur? En påse skit räcker ibland!

    SvaraRadera
  3. Oj så det lät... Det skulle vara med en liten smiley där med så inte någon missuppfattar tonen. Men jag tror att du Berit förstår mig rätt ; -)

    SvaraRadera
  4. jag förstod camilla:) och helt rätt..

    SvaraRadera

Till alla som skriver i min blogg. Tack för din kommentar, den värmer!

Om du inte har en egen blogg eller en g-mailadress, klicka i Anonym så kan du skriva en rad ändå.
Berit