Välkommen hit till min blogg



fredag 7 januari 2011

Fröbyten och min frölista

Dom här paketen är roliga att få!!! Just fröbyten är en rolig sak som jag har sysslat med i många år. Dels så är det kul att kunna glädja andra med frön och att kunna själv få frön för en billig penning. Jag har nu lagt ut min frölista även här, finns i sidomenyn men en länk till Allt om trädgård.  Vet inte hur man länkar till egna sidor som inte finns på Internet.Om ni finner nått intressant i frölistan så kan ni maila mig.
Ha det gott!!

7 kommentarer:

  1. Jag är så superkass på att så frön... att dela och göra nya plantor är däremot mycket roligare :o)!

    SvaraRadera
  2. Ja det är också kul att göra att dela plantor och få mer :)jag har provat i höst att sticka lite också , det verkar också ett kul sätt att få mer plantor:)

    SvaraRadera
  3. Hej
    Vist är det kul med fröbyten.
    Jag har tjuvkikat på din blogg ett tag. Tror inte att jag skivit något förut.
    Jag har mailat dej om fröbyte.

    Vist är det kul att dela växter också. Men min tomt är ju nu så det fins inte så mycket där. Har däremot stuckit en del sticklingar i sommras som jag hoppas det blir något av.

    SvaraRadera
  4. Lena du är så välkomen hit!! Jag har mailat dig om fröna..klart vi ska byta:)

    SvaraRadera
  5. Delphinium cultorum och Echinops sphaerocephalus 'Arctic Glow' låter spännande:) Jag vet inte om jag har något att byta med dock kan jag få köpa?

    SvaraRadera
  6. Monica jag har skrivit ett meddelande åt dig på FB..klart du ska ha fröna:)

    SvaraRadera
  7. Hej Berit!
    Tack för kommentar hos mig, kul med din blogg från Norrland:)
    Ha det gott!

    SvaraRadera

Till alla som skriver i min blogg. Tack för din kommentar, den värmer!

Om du inte har en egen blogg eller en g-mailadress, klicka i Anonym så kan du skriva en rad ändå.
Berit