Välkommen hit till min blogg



måndag 4 april 2011

På ”pinne”..och lite annat på mässan

Jag fortsätter med bilder från mässan, idag blir det saker på pinne på ett eller annat sätt.


 snygga fågelholkar, eller kanske mer som prydnad


Fåglar från repochlera är helt suveräna



eller kanske en drake


 Jättesnygga redskap.


ett bord jag trånade efter, men det rymdes inte i resväskan


 En snygg hylla, som man kanske skulle kunna bygga och göra som klätterstöd


Läckert!!!!!


 Nya äggkoppar till påsk??Verkar inte vara svårt att göra själv.


Denna kyckling trånar jag efter, ångrar jättemycket att jag inte köpte den



Ha det gott!!!

9 kommentarer:

  1. fina saker :) sant, äggkopparna ser inte så svåra ut att göra...kanske blir ett projekt för påsken ;)

    SvaraRadera
  2. Men en sån usel resväska du har då ;-) så att du inte fick plats med det fina bordet... De där keramikdrakarna är goa. Jag hade en liten turkos historia men den åkte i backen för någon vecka sedan och är numera i 1003 bitar...

    De luddiga kycklingarna känner jag igen - de har funnits på Åhléns tidigare, kanske även år?

    Tack för fina bilder, kram Anna Vattenkanna

    SvaraRadera
  3. ja nästa gång jag far på mässan kanske det behövs en lååångtradare:)

    SvaraRadera
  4. Det var mycket fint. Ja , kycklingen skulle jag också velat ha haft. Kram

    SvaraRadera
  5. Så oerhört frustrerande att inte kunna få ner bordet i resväskan:) Förstår att du ville ha det för det var jätttesnyggt. Du kommer att få en hel del att göra framöver om du ska hinna med att tillverka alla saker som du blev inspirerad av:) Men jag betvivlar inte en sekund att du klarar av det:) Ha det gott/Monne

    SvaraRadera
  6. Snygga redskap!Kunde tro att det var den kycklingen.Den kunde du fått plats med i handväskan ;-)
    KRAM från mig!

    SvaraRadera
  7. Helen jag hade för liten handväska med mig:)
    Lite kommer jag nog att göra bara jag kommer upp på fötter igen:)Ryggen krånglar än , men jag vet av erfarenhet att det brukar bli bättre.

    SvaraRadera
  8. Åh...vad kul det skulle vara att gå på mässan något år. Så mycket fina saker, jag förstår att att det är svårt att välja (+ få hem det) samt 'vill ha listan' kan bli lång :)
    Ha det gott/Stina

    SvaraRadera
  9. Det där snygga tornet i trä fastnade jag också för men det var inte till salu ;-)
    Ha det gott
    Birgitta

    SvaraRadera

Till alla som skriver i min blogg. Tack för din kommentar, den värmer!

Om du inte har en egen blogg eller en g-mailadress, klicka i Anonym så kan du skriva en rad ändå.
Berit