Välkommen hit till min blogg



tisdag 21 december 2010

Lummerkransar och julvimpel

Äntligen, äntligen så vänder det, från och med idag så blir dagen ljusare och ljusare. Visst är det härligt!!


I år har jag även använt lummer då jag bundit kransar. Här har jag också använt ståltråd till stommen. Det går jättebra att använda najtråd. Som bindtråd har jag använt grön bindtråd.




Min kompis hade gjort denna julvimpel då vi pysslade, så jag lånade hennes mall då jag skulle pyssla med min prinsessa och prins. Och naturligtvis så gjorde jag några egna också…

Prinsens vimpel

Prinsessans vimpel
och min egen som hänger vid trappen.

Ha det gott!!

2 kommentarer:

  1. Tittar in för att säga GOD JUL!!!!!
    Vill önska dig och din familj en fröjdefull sådan!
    Linda

    SvaraRadera

Till alla som skriver i min blogg. Tack för din kommentar, den värmer!

Om du inte har en egen blogg eller en g-mailadress, klicka i Anonym så kan du skriva en rad ändå.
Berit