Välkommen hit till min blogg



lördag 7 juli 2012

Min uteplats


Just nu fejas det för fullt i min trädgård, jag ska ha en större visning nästa helg och min tid vid datorn är obefintlig, därför min frånvaro. Och i helg har jag storbesök av Christina och Leif Fryle som är här uppe i norr för en reportageresa för tidningen Trädgårdsamatören som föreningen STA ger ut. Den absolut bästa trädgårdstidningen som finns, så är du inte medlem I STA gå med för bara tidningen är värd det. Och nej jag tror inte det blir nått reportage från min trädgård där.

Så här ser det ut i år på min uteplats, nu då stenmjölet är upprensat från alla ogräs som var i det. 







Ha det gott!!


8 kommentarer:

  1. Så vackert du har det, trivsam uteplats.

    SvaraRadera
  2. Vilket jobb du gjort med stenmjölet, men oj så snyggt det blev. Jag kan tänka mig att Leif och Christina trivdes hos dig.

    Ha en riktigt skön helg och jobba inte för mycket utan njut av dagen.

    Kerstin

    SvaraRadera
  3. Så fint! Under tiden du städar och donar så njut. Lycka till med visningaen.

    Kram

    SvaraRadera
  4. Så himla fint du har det! Hoppas nu att vädret är med dig till helgens trädgårdsvisning;) Ha det gott/Monne

    SvaraRadera
  5. Så snyggt det blev, härligt när något sådant är klart. Älskar din sista rabatt, så lummig och fin! Berit, jag minns att du skrev om någon växt du ville ha i bloggen alt forumet, tänkte att det ska jag komma ihåg men nu varken minns eller hittar jag det. Kom du ihåg vad det var? Mail mej isf! Ha det fint!
    Blomkärringen

    SvaraRadera
  6. Hejsan Berit!
    Så fint det blev! Ser ju riktigt pampigt ut så där herrgårdlikt-stort.
    Lycka till med visningen och må vädrets makter vara med dig!/Anja

    SvaraRadera
  7. Jättefint Berit, stiligt, enkelt, fina färger. Kul att få besök då också :)

    SvaraRadera
  8. Vilket jobb du gjort med att rensa stenmjölet.
    Ha det fint.

    SvaraRadera

Till alla som skriver i min blogg. Tack för din kommentar, den värmer!

Om du inte har en egen blogg eller en g-mailadress, klicka i Anonym så kan du skriva en rad ändå.
Berit