Välkommen hit till min blogg



tisdag 22 oktober 2013

Ett STORT tack från mig till er alla och en snabb höstkrans.


Ser att jag haft över 100 000 besökare också, så kul!!!Jag vill tacka er alla som läser min blogg av hela mitt hjärta. Ni ska bara veta vad det glädjer mig mycket era tassavtryck ni gör. Det trodde jag aldrig då jag en gång startade denna blogg att så många skulle läsa den.

Mitt i allt kaos som jag har i mitt hus, med tack och lov ett lagat innertak nu efter min vattenskada som jag hade i våras, så blev jag tvungen att pyssla lite. Taket blev målat i helgen av en kompis så nu håller jag på att städa upp efter lagning och målning men ibland måste man få göra nått annat också.

Det blev en snabb höstkrans av äpplen idag.



Jag har ju varit hos grannen och plockat prydnadsäpplen som jag har använt. Man trär bara upp äpplen på najtråd så stor man vill ha den, virar ihop ändarna och vips så är det klart. Jag gjorde en falsk rosett på den också som är löstagbar om jag vill ta bort den. Jag virar ståltråd kring ”knuten” som jag fäster sen på kransen.


Ser nu på bilderna att rosetten hänger snett så det måste jag laga till imorgon

Välkommen hit Laura och Helén kul att ni vill följa min blogg!!

Ha det gott!!

10 kommentarer:

  1. Godkväll Berit, inte behöver du tacka, nöjet är heltpå läsarnas sida. Det är otroligt kul att få ta del av dina odlingar och fina foton. De här tre fotona som du har längst upp nu är ljuvliga, så vackra. Tänk att frökapslar kan vara så läckra/Med vänlig hälsning Eva-Lotta

    SvaraRadera
  2. Grattis till en jättebra blogg och ett fixat tak så här inför vintern. Jättesöt krans blev det också som pricken över iet!
    Ha det jättebra!

    SvaraRadera
  3. Håller med de andra! Men...
    Var tacksam! För det bör man vara! Njut av det du har och sia inte framåt--för det som häner..... Händer
    f å

    SvaraRadera
  4. ÅÅ Veronica jag är tacksam,evigt tacksam till allt vad livet erbjuder.Ingen vet något om morgondagen så jag har lärt mig genom den hårda skolan, njut idag:)

    SvaraRadera
  5. Åh vilken fin krans du gjort! Att blogga med allt vad det innebär är fantastiskt, har givit mig enormt mycket:) Ha det gott/Monne

    SvaraRadera
  6. Grattis till dig och din fina blogg....!!!
    Härlig krans...=)

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  7. Inte alls konstigt att du får många besök.Bloggen är toppen med fina bilder av alla dina roliga växter. Hoppas du fortsätter länge så :)

    SvaraRadera
  8. Inte alls förvånad Berit! Du har en jättefin blogg och visar många, nya spännande växtbekantskaper. Ett concept helt i min smak :-) Kram, Carina

    SvaraRadera
  9. Absolut en blogg som jag gärna följer, intressant på många vis! Hälsningar från Vasa!

    SvaraRadera
  10. Visst har även den här årstiden sin tjusning?! Konstigt nog så gör man inte (inte jag i varje fall) några kransar på sommaren när man skulle ha så mycket material att jobba med;)!
    Så fin din krans är och blir ännu finare n är du har rättat till rosetten ;-)!/Anja

    SvaraRadera

Till alla som skriver i min blogg. Tack för din kommentar, den värmer!

Om du inte har en egen blogg eller en g-mailadress, klicka i Anonym så kan du skriva en rad ändå.
Berit