Välkommen hit till min blogg



torsdag 22 december 2011

Ljuset har återvänt och Sinnenas Atelje ,del 2

Ljuset har återvänt!!! Idag så är det vintersolståndet och nu går vi bara till ljusare och ljusare tider. Det firar vi idag i Piteå med att solen visar sig här.

Här kommer mera bilder från Sinnenas Atelje

Den här damerna gillar jag...



eller bara dekorera i frukostkoppen



Lite rött..äpplen är en het trend i år i julgrupper



jag är ju förtjust i vita arrangemang...vita hyacinter är aldrig fel





eller varför inte en bara en vit blomma i en stor glasskål




eller inga blommor alls utan bara ljus,jag gillar båtformen


eller en krans runt ljuset



Ha det gott!!

4 kommentarer:

  1. Å så mycket vackert du visar oss.Den affären skulle vara roligt att få besöka.Önskar dig en GOD JUL.

    SvaraRadera
  2. Visst är det härligt med ljuset som återvänder. Dessutom innebär det ju att trädgårdssäsongen närmar sig...=)

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  3. Herlige bilder...:)
    Bare innom for å ønske deg en GOD JUL,Berit:))

    SvaraRadera
  4. Fina saker, speciellt betongkärringarna!
    GOD JUL
    Susie

    SvaraRadera

Till alla som skriver i min blogg. Tack för din kommentar, den värmer!

Om du inte har en egen blogg eller en g-mailadress, klicka i Anonym så kan du skriva en rad ändå.
Berit