Välkommen hit till min blogg



söndag 2 maj 2010

Idag firar jag 1 år med växthus.

För exakt 1 år sen så blev mitt växthus färdigt. Ett växthus som jag byggt själv med hjälp av 2 av mina kompisar.Tyvärr så har jag inte vågat flytta ut mina planter dit än, utan har just nu fullt överallt,övervåning, sovrum och vardagsrummmet.Jag har säkert 25 stora backar (storlek brödbackar) inne med växter, så ja det är mycket och en del väntar på att få bli utskolad också. Så nu hoppas jag att det verkligen att det blir liite varmare ute så jag vågar flytta ut plantorna för lika fint som mitt gamla är det ju inte och inte lika tätt heller,men det funkar.


om du vill läsa om hur jag byggde det finns det här:

4 kommentarer:

  1. Hej Berit!
    Hoppas att du snart kan använda ditt växthus till dina småplantor! Håller just på att fixa till mitt växthus, bubbelplasten revs ner igår och i morgon fortsätter jag med lite mer städning och omflyttningar.
    Ha det gott!
    Christina

    SvaraRadera
  2. Har med intresse läst om ditt växthusbygge o gratulerar på ettårsdagen ;-)
    Hoppas du får lite värme o sol så du kan få plats o röra dig inomhus igen...
    ha´t himla gôrgôtt
    Nina

    SvaraRadera
  3. Jag tycker du är fantastiskt duktig Berit, som byggt ett växthus själv. Kvinnor kan! Hoppas att du blir varmt och skönt snart så att dina växter kan flytta ut. Ha det bra.

    SvaraRadera
  4. själv och själv men ja vi tjejer kan mycket mer än vi tror själva!!jag började faktiskt och städa ut det i går och ska bara täta dörren lite och kring fönstret sen blir det bära ut allt ....för nu är det inte kul inne..

    SvaraRadera

Till alla som skriver i min blogg. Tack för din kommentar, den värmer!

Om du inte har en egen blogg eller en g-mailadress, klicka i Anonym så kan du skriva en rad ändå.
Berit