Välkommen hit till min blogg



onsdag 15 februari 2012

Nu säljer jag silversmycket ”Vågen” .

Eftersom så många vill vara med i lotteriet om mitt silversmycke tänkte jag erbjuda er som vill ha smycket att köpa ett.



Det är gjort i sterlingsilver 925/000 i 1mm plåt. Smycket är ungefär 4,5 cm långt och ca 1,1 cm brett. Detta kan variera lite eftersom alla är handgjorda av mig. De leveras med ett halsband i läder som är ca 42 cm långt. Vill du ha längre, säg till!!

Det finns i 4 olika utförande:

  1. Ett silverhänge som är pennhamrat
  2. Ett silverhänge som har en rand i mitten som är ristad.
  3. Ett silverhänge som är blankt
  4. Ett silverhänge som är kulhamrat.
Det kostar 250: - plus frakt. Maila mig om du vill ha ett!!

Min Mail: Berit.joh et telia.com byt ut et mot @


Ha det gott!!

4 kommentarer:

Till alla som skriver i min blogg. Tack för din kommentar, den värmer!

Om du inte har en egen blogg eller en g-mailadress, klicka i Anonym så kan du skriva en rad ändå.
Berit