Välkommen hit till min blogg



söndag 12 februari 2012

Och vinnaren är....

Tack alla ni som ville vara med i min utlottning. Jättekul att så många ville vara med på den.
Nu har jag eller rättare sagt Ulrika dragit vinnaren till mitt silverhänge som heter "Vågen"!!!


Först alla lappar i skålen


Sen ska det dras

och vinnaren blev

 Ett stort grattis till Lena/isis med bloggen http://isisdrommar.blogspot.com/

Maila din adress så jag kan skicka smycket till dig.
Berit.joh et telia.com Byt ut et mot@

Ha det gott!!

14 kommentarer:

  1. Tack för en fin utlottning, bara att gratulera vinnaren!

    SvaraRadera
  2. Grattis till Lena...=)

    Ha en skön dag !!!

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  3. Tack för en riktigt spännande utlottning. Nu släpper jag tummarna:o)))

    Ha det gott
    Gunilla

    SvaraRadera
  4. Åh grattis till Lena!
    Hon kommer bli fin i smycket.
    KRAM från mig!

    SvaraRadera
  5. Grattis till Lena,trevlig söndag!

    SvaraRadera
  6. Grattis till Lena! Önskar dig en skön söndag.

    Kram

    SvaraRadera
  7. Stort Grattis till den lyckliga vinnaren! Tack till dig som lottade ut ditt fina smycke!

    Vinterhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  8. Grattis till vinnaren. Önskade att det varit jag. Kram Pia

    SvaraRadera
  9. Jippie!! ....vad glad jag blev.Vilken tur att få vinna det fina halsbandet som DU har gjort. Jag mailar min adress. Och tusen miljoner TACK.

    Kram

    SvaraRadera
  10. Grattis Lena och tack Berit för en fin utlottning!
    Ha det gott!
    Kram
    Christina

    SvaraRadera
  11. Grattis till vinnaren och tack för en fin utlottning! :-)

    /Annika

    SvaraRadera
  12. Stort grattis till Lena som vann det fina smycket! Tack för en fin utlottning!
    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera
  13. Grattis till vinnaren! //Helen

    SvaraRadera
  14. Grattis till vinnaren och tack Berit för en trevlig utlottning!

    SvaraRadera

Till alla som skriver i min blogg. Tack för din kommentar, den värmer!

Om du inte har en egen blogg eller en g-mailadress, klicka i Anonym så kan du skriva en rad ändå.
Berit